download

 طبق معمول هع
سرتا پا مشکی !
انگار سمبول داغون بودن من مشکی پوشیدنم بود..
رمانی تلخی که دیشب تموم کرده بودم مثل چی افسردم کرده بود...
بعضی وقتا حس میکنی فراموش کردی ولی گذشتت همین پشت نشسته و منتظره که بهش دست تکون بدی !
"ابر بارانی دوباره باریدن گرفت و من بی هیچ راهی باریدم"
فلش بک<<
ی دختر عاشق عه پرواز
"پرنده بودم بی شک بالم هایم میشکست برایت  آسمانی ، تا تو پروازم دهی"
هر راهی واسه پرواز امتحان کردم  اما برام معنی پرواز نذاشت.
"مجنونم باش پروازت میدهم "
کسی چه میدونست من انقدر بالن و هواپیما و هرچیزی رو امتحان کنم و هیچی گیرم نیاد و آخرش با ی نگاه پرواز کنم..
ولی این پرواز سرانجام داشت و ناجی من رفت
و منم با دست ، پا و قلبی شکسته منتظر پروازی دوباره :)
<<
خانم !! آخررایسگاهه
پیاده شدم طبق معمول داشتم دنبالش میگشتم هر روز ی جا

اماا..

نبود !
پیدات میکنم و دوباره پرواز، ولی اینبار خودم خلبانش میشم .
منتظر پروازی دوباره باش ،ناجی فیک من ✋